Lidmaatschap

Het lidmaatschap van de vereniging kunt u hier aanvragen. Als lid kunt u deelnemen aan intervisiegroepen en ontvangt u van de ISR (International Society of the Rorschach and Projective Methods) jaarlijks het boek Rorschachiana en het Bulletin of the International Society of the Rorschach and Projective Methods. U kunt daarbij aangeven of u de Rorschachiana digitaal of op papier wilt ontvangen.

Als lid kunt u individuele supervisie ontvangen. U kunt deelnemen aan de verdiepingscursussen in de vorm van workshops. Tevens krijgen leden aanzienlijke reductie op cursusgelden. De contributie voor leden bedraagt 80 euro per jaar. Naast netgenoemde voordelen spreekt u door uw lidmaatschap steun uit voor onze vereniging. De NvvR is de enige vereniging die kennis verspreid en onderhoudt op het gebied van de Rorschach Inktvlekkentest en uw steun om deze kennis binnen het Nederlandse taalgebied levend te houden is daarbij graag gezien.

U krijgt binnen 7 werkdagen een bevestiging van uw aanmelding.